söndag 15 maj 2011

a large space in my thoughts

Okej, här kommer lite uppdatering. Sen NYC- familjen tackade nej så har jag fått tre nya matcher. En i Washington, DC- området som hade 4 killar tror jag, det kändes inte riktigt som min drömmatch. Men nu har jag två nya som verkar ganska intressanta.

Den första kommer från en förort till Washington, DC och har en son som är 8 och en dotter som är 5, ska skypa med den familjen ikv andtagligen.

Den andra familjen fick jag precis nu och kommer från en förort till Boston, tror att det var från precis samma ställe som min första familj kom! Har inte fått något mail från dem än, men väntar och ser, annars mailar jag imorgon.

Så, nu är ni lite uppdaterade på läget igen. Nu vill jag verkligen hitta min familj, börjar bli trött på matcher hit och dit!