måndag 6 augusti 2012

back in sweden

Jag är tillbaka i Sverige. Känns helknäppt och konstigt på alla sätt. Är ovan med att alla pratar svenska och har redan gjort bort mig massa gånger. Nu får det vara slut på skitsnack och private-talk på offentliga platser hehe. Jag har haft ganska fullt upp sen jag kom hem, har träffat kompisar och druckit vin nästan varje dag och det är sååå kul att äntligen få se mina finafina vänner igen! Nu tror jag dock att jag fått för mycket friskt Sverigeluft för jag har blivit sjuk, men ska kurera mig ikväll, så jag hoppas jag kan vara friskt imorgon igen.

Ungefär så här har det sett ut de senaste dagarna

 Svensk frukost på min lilla balkong, som jag har längtat!

 min mamma fyllde och vi åt lchf-lunch och firade med ett glas vin. Ni förstår inte hur 
mycket jag uppskattar att bara sitta där i köket med henne, en väldigt konstig känsla

 sen var det dags för bäverfest igen och vi samlades i mitt vardagsrum precis som 
vanligt. Det kändes som om vi bara började där vi slutade för precis ett år sedan

 Hur har jag klarat mig utan dom här i ett år!? Eller ja, Mao 
och Nikki har ju faktiskt varit och hälsat på, men ändå!

 Och såklart en obligatorisk toalettbild, och ja kattis, du syns!

ballehäng blev det också förstås, tänk vad många man kan klämma in på en sån liten balkong

Nu har är jag tillbaka i Sverige och det enda som finns kvar av manhattan och mitt år där är alla fina minnen och såklart alla bilder. Saknar det så det gör ont varje dag men samtidigt känns det bra att vara tillbaka. Det här blir det sista inlägget för mitt liv här i Sverige är inte riktigt en champagnefest på ett rooftop på manhattan och inte så intressant att läsa om. Tack för alla som följt mig! PUSS